Leylaa76 o kadar rahatsız edici bi his ki. Hamileyken iki büklüm kalıyodum. Bu ay da ara ara oldu o bölgeyi kaşıyorum cimcikliyorum falan rahatsız ettiği için. Acaba hamilelik belirtisimi dedim ama zannetmiyorum. gobegim mi düştü diye bi fizyoterapist arkadasa gosterdim, hayır dedi. devam ederse doktora gidicem ama bence rahimle alakası var. Senin genişliyodur benimse toplanıyodur kürtajdan sonra canım