Canım ben 6+6 iken duyamadım,7+1 iken duyamadım,alalım dedi,inanmadım medikal e gittim o da duyamadı,en son devlete gittim maalesef o da duyamadı 1 ay önce aldılar,içim rahat vicdanım da,çok uğraştım çok çabaladım,sende tek doktara gitme,bazıları anlamayabiliyor,öyle çok bildiğim var,Allahım yüzünü güldürsün..İnşallah duyarsın canım.İçini ferah tut,olumlu düşün,Allah ol dese olur..