[silindi] ahh canımm aynı haftadayız gecen hafta berbattım ben bu hafta hıc olmadı cok sukur arka arkaya basım cok agrıdı her gun orda parol burda tachipirina dıye bir ilac var 1000 lık parasematol kullabılıyoruz sadece ondam ıctım basıma tulbet bagladım hemen gectı ılacsız gecıcek gıbı degıl oncelerı migrenim vardı ataklar halınde gelıyo 19 haftadan sonda gecer dıyorlar sende ılac kullabılırsın ezıyet etme cekılcek dava degıl