[silindi] Sağlık ocağı kontrolümde beyaz kürem yüksek çıktı enfeksiyon olabilir dendi ama hastalık olarak geçirmedim de iyiiyimde yaşayan yada bilgisi olan var mı acaba normal mi 🤦🏻♀️
Arn1 [silindi] canım benim 1,5 aydır yükseliyor ve antibiyotik bile işe yaramadı sinüzit var bende kronik ama omu sebep hala bilmiyorum
Arn1 [silindi] valla benim geniz akıntım var ondandır diye verdi de um ama tık yok suan sınır 10 ken benimki 17 çıkıyor