Merve5575 Kızlar ben yarın sezeryan Doğum yapıcam inşallah.merak ettiğim ise ameliyata girerken ojeyi sildiriyorlarmış sezeryan için de geçerli mi bu durum bilgisi olan var mı ?
Gokbens Merve5575 Bir arkadaşımın sadece tek parmağınınkini sildirmişler sezeryana giderken..işaret parmağı ya da yüzük parmağıydı sanırım tam hatırlamıyorum😳
Alinmavi Merve5575 evet sezeryan da bir ameliyat zaten ve parmaklariniza mandal takilacak ojeyle takamazlar saglikli calismaz cihaz bu yuzden cikarttiriyorla r.
Merve98 Benim bildiğim kadarıyla makyaj oje takı toka ne varsa yasak sen bi doktoruna sor yinede canım olmadı yanında aseton götür silersin
Nuranaliayaz1 Sezeryanda da ojeye izin vermiyorlar benim ayaklarımda vardı bilgim yoktu sildik sonra asetonla
ipeksfr Merve5575 kalp atışlarınızı ölçen cihazı parmağınıza takıyorlar. Oda oje olduğunda göstermiyor. Silerler yani. Sen çok takıldıysan manikürünü yaptır git. Bakımlı durur zaten😀
Edos Makyaj neden yasak Instada doğum yapan hatunlar 1 kilo boya ile çıkıyor onlara varda bize yoh mii😂😂
Elifece Sonay Sonay Merve5575 Edos doğumhanede çalışmış biri olarak söylüyorum; makyajın herhangi bir sakıncası yok . Oje yasak çünkü parmağınıza takılan ritim cihanızının doğru sonuç vermesini engelliyor , ojeli gelirse eğer hasta sadece işaret parmağındaki ojeyi kazıyarak çıkartıyorduk. Herhangi bir takı toka İle ameliyata girmeniz kesinlikle yasak
Sonay Merve5575 bilmem neden yasak olsun bende anlamadım makyajla doğuma giren çok gordum foto çekilmek için? Bende makyaj yapcam sezaryende çok solgun oluyo insan resimlerde hep kötü çıkıyo oyuDen makyaj yasak diyince korktum 😳
Merve5575 Sonay ben bu oje olayını da sormazdım biliyorum çünkü ameliyata girerken oje falan sildiriyorlar ama görümcem oje ile girdi sezeryana çok uğraşmışsın silmeyelim demişler ondan merak ettim sordum ☺
Merve98 Daha önce defalarca ameliyata girdim bana hep makyaj istemedikleri söylendi takı toka olarakda saçım uzun olduğu için ince bi lastikle toplamama izin verdiler sezeryanda bi ameliyat olduğu için yasak olabileceğini düşündüm 😊