Merhaba arkadaslar ben ruyamda doktor ıkı kere cınsıyet erkk dedı dun aksamda ruyamda hastaneye gıtmstım dktr ultrasyona bakarken bebek erkktı bende pıpısını goruyordum buyk bebekler gıbıydı belıydı yanı bende hep erkk hısedıyorum ama suan 11+5haftalıgım acaba tersı mı olacak tabı oncelık saglıklı olsun vınsıyet farketmz ama hep boyle erkk goruyorum benmle aynı seylerı yasayıp cınsıyetınız ne oldu acaba