Seerdaay İki puset arasında kaldım🤷🏻♀️Lite way3 için ilk başta rahat olmaz, anakucağını ayrı alıp elinde taşıman lazım dediler.Plus olan anakucaklı galiba,kullananlar yardımcı olabilir mi?
buseakinn Seerdaay asla tavsiye etmiyorum. Ben kızımda peg prego s 51 book kullandım. 9 ayından sonra rahat olsun hafif olsun diye aldım ama yok çok bernat bir araba