Kızlar yardım 4 lü testte spına bıfıda diye bi hastalık degerim mom 2.19 cıktı.oyle yuksek cıkıp sağlıklı bebeği olan varmı.doktorumda ultrasonla bakıcağız umursamayın kesin sorun var anlamına gelmez dedi ama benim içim hiç rahat değil ağlıyorum sürekli.lütfen bişiler yazın rahatlayım😭😭allahım bebeklerimize sağlık versin🤲🏻