Aysine yalnız değilsin 😂😂😂 bende kendi horlamama uyanıyodum eşim ses kaydı yapmış montaj buu yaa ben değilim falan dedim ama hikayeee bariz zaten duyuyodm kendimi kilo aldıkça bebek büyüdükçe horlama malesef oluyor ama son ay son günlere doğru geçiyor en azından bende geçti yastığını biraz dik kullanmayı dene 2yastıkla yatıyorm ben daha rahat ediyorum reflüde olunca zorlandığım için kalıcı değil horlama bu da geçicek 😂😂