14+3 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı. Her ay gidiyorum. Ancak ikili test yaptırdm. Şok şükür bende bebek te sağlıklı. Doktor 3 lü ve 4 lü testi yaptırmasanda olur dedi. Zaten 4. Ayda da yapılacak başka bir test yok değil mi. Sadece 20. Haftada detaylı ultrason var. Doğru mu biliyorum.?