Limonlusu gittim gittim 2li tarama testine girdik bugun gayet iyiydi bir sıkıntı olmadı doktor zaten ultrasondan yapıyor işlemi onun için ek bir ücret almıyor 12 14 haftalar arasında yaptırılması gereken testler var onları veriyor istersen orada istersen dışarıda yaptırabiliyorsun testler biraz pahalı ama ben devlet hastanesinde yaptırmayı tercih ettim. Kısacası doktorum iyi her soruma cevap alabiliyorum ve işini cok güzel yapıyor.