busegonel2224 evet hepimizin bir sınavı var ama inşallah sonu güzel olur hepimiz için hergün iğneler oluyorum serklajım var çok kanamalarım korkularım oldu halada korkuyoruö ama anne olmak kolay değil diyolar ya bence bizim gibi anne olmak hiç kolay değil inşallah sizde sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza