Kelebek82 Cuma sezeryan olcam inşaalllah dikiş ağrılarından çok gaz sancılarından korkuyotum gaz için önerileriniz var mı ?
Ftmemne Kelebek82 ben 2 kere oldum hiç gaz sancısı çekmedim. Nerden duydunuz böyle bir durumu? Sadece ameliyattan sonra gaz cıkarmanızı beklerler ki bağırsaklarda herhangi bir şey var mı diye okadar
Kelebek82 Ftmemne benim 4. Olacak 3 ünde de çok fena gaz sancısı çekdim cuma sezeryana giricem ve aynı acıyı çekeceğimden çok korkuyorum
Ftmemne Kelebek82 vallahi ilk defa duydum. Kayısı hoşafı iyi gelir belki doğumdan sonra içmeye başlayınca denemenizi tavsiye ederim