Bende kizim alyadua ya sonunda kavustum size hikayemi yazmak icin sabirsizlaniyorum oncelikle biraz uzun olabilir simdiden tesekkur ederim.
18.05.19 cumartesi gunu olanca hazirligmi yapip sabah saat 11 de memorial haztanesine yatisim yapildi benim ki sezeryandi. Normalde canim o kadar tatlidir ki asiri heycan ve korku ile saatimim gelmesine ve bebegime kavusmayi bekliyordum... saatler 12.25 i gosterdiginde beni hazirladilar bu arada sonda meselesi ben bahildiktan sonra istedim o yuzden rahattim sipinal panik atak olduğum icin onerilmedi bu yuzden genel sezeryan oldum bayilirken bol bol dua ettim kizlar butun hamilelere ve anne olmak isteyen butun bayanlara. Birazda korku telas tabi. Hatirladigim buyuk bir agri olmadi uyanirlen karnima bastirdiklarinin agrisini hissederek ayik bir sekilde uyandim ve canimin yandigni soyledim. Bebegimi sordum ve masallak 3900 kilosu 54 cm boy ile dogdu. Gayet saglikli cadi bir kizim vardi. Odama cikartilirken ameliyathanenin kapisinda sadece esim vardi cok heycabli saskin gozlerle iyi olup olmadigmi sorup beni anlimdan optu. Annemler kayinvaldemler halalarim ve kuzenlerim olmak uzere bebek dogar dogmaz beni unutup kizimin yanina kosmuslar hepsi 😂... cok agrim olmadi kizlar cok cabuk ayiktim biraz sancim vardi ve bana morfin verdiler. Agri kesici beni kesmezdi. Kendim istedim. Ha hani ilk kalkis diyorlar zorlayici kendi doktorumda dedi ama ben ilk kalkarken cok az canim yandi yok denecek kadar o yuzden kim ne yazarsa yazsin sezeryan olacaklar hic korkmasinlar. Ve suan 5. Gunumuz kizimla ve ben de kizimda gayet iyyiz.
Rabbim herkese hayirli dogumlar nasip etsin sorularinizi yanitlarim insallah. Hepiniz allaha emanet olun ben kizim alyadua ya kavustum!❤❤❤