Elwing6 doğurdum canım darısı başına inşallah 😊 kısaca anlatayım hemen sen sormadan 😁 benim suyum geldi sancısız gittim o yüzden suni sancı verdiler ve tabi suni sancı olunca mecburen nst takibi yapıldı o kadsr uzun sürmezdi belki ama bizim çocuk uyuduğu için tedirgin oldular o yüzden nerdeyse dogurana kadar nst bağlıydı yatarak suni sancı işi biraz zor oluyor umarım sen kendi sancinla gidersin ben genel olarak memnun kaldım ha daha iyisi olurmuydu evet olurdu ayla hanim çok sakin bir doktor doğumda da aynı şekilde çok yardımcı oldu kat hemşireleri iyi güzel herşey iyi ama öyle oo acayip ilgililer böyle aşırı samimi bir ortam oldu diyemem yani 🤗 şerbet plates topu filanda yok aklında olsun