Oguzkagan65 sürekli yürü, yatarak karşılama sancıyı, beni dogumhaneye bi aldılar. Doğurana kadar yattım. Sürekli nst bağlı oluyor çünkü. Yatarak biraz fazla can yakabiliyor. O yüzden yürü, pilates topunda zıpla, daha çabuk ilerler. Zaten açıklığa bakılıyor sürekli, o da açılmayı kolaylaştırıyor. Ikınma egzersizi yap sürekli Doğuma kadar. Ben pek beceremedim ilk olduğu için hiç birşey bilmiyordum. Kızımın kafası armut 🍐 gibi uzun doğdu 🙈😔