FatoSemi Kizlar dun ultrasona getdik 15 haftadayiz😊 ama hala söyləmədi doktor cinsiyyətini, tahminlerinizi söyləyə bitirmisiniz? Çok merak ediyorum😊https://i.hizliresim.com/RgL1na.jpg
Kubra9595 FatoSemi cnm bebegin pozisyonu nub teorisine uygun degil o yüzden yorum yapamicam ins kalbinden gecen olir ❤
tugbadm FatoSemi kız gibi ama yanılma payı yüksek diyorum ne cinsiyetini söyler doktor haber ver bizede 🥰
Ayesray tugbadm kaç haftalık canım bebeğin pozisyonu ultrasonda cok müsait değil bişe göremedm o yüzden🙈
Ayesray Yoann yanılmıyosam kız sanki🙈 cinsiyeti öğrenince bana da yazın merakla bekliyorum söylüyorum böyle ama doğru mu değil mi bakayım bende😁
tugbadm Ayesray balım 10 haftalığız ama doktor bir hafta öndeyiz dedi erken döllenme olmuş dedi iki hafta sonra ikili teste gidicez eşim kız istiyor ben erkek hissediyorum bakalım hayırlısı olsun 😊😊
Ayesray tugbadm aynı durumdayız senle hayırlısı olsun diyelim genelde en net sonucu 14.haftadan sonra oluyor ama 11.12.haftadan sonra cinsiyeti bilen doktorlarda var o zamana zAten oluşmuş oluyor genitali
Ayesray Mantosuzmadonna google üzerinden hızlı resim yaz kuzum cıkan ilk sayfayı aç sonra yönlendiriyo seni