Melie ben de 6 Mayıs’ta oldum. Fiziksel olarak hiç bir acı sıkıntı yaşamadım. Psikolojik olarak biraz yıprattım kendimi Sadece. 3 gün yattım. Yine evin içinde gezindim yemek, lavabo vs ama iş yapmadım. Şimdi yine işime devam ediyorum. İnşallah sonuçların iyi gelir Canım 🙏🏻