Aslhna Benim 2. Gebeliğim ve her ikisinde de en çok midemden çektim sırtıma bıçak saplanıyor gibi yerlere yatıp ağladığım günler oldu. En son çözümü mide koruyucu hap içmekle buldum ama bu en son çare tavsiyelerim,
*Az baharatlı az yağlı yiyecekler tüketmeye dikkat edin
*Akşam yemeklerini mümkün olduğunca erken yemeye çalışın
- Bulgur nohut fasülye mercimek çorbası patlıcan vs gibi gaz yapan yiyecekleri daha ölçülü ve üzerine 1 çay kaşığı kimyon atarak yemeye özen gösterirseniz şişkinliğiniz daha az olur daha rahat hissedersiniz
- Doktorunuza ve ya aile hekiminize konuyu anlatın mutlaka Rennie duo ve ya Gaviscon gibi bir şurup yazacaktır o şurupları düzenli olarak kullanmaya başlayın, ben ilkinde 20 25 tane bunda da bi 30 tane rennie içmişimdir ana artık o da fayda etmeyince ilaca başladık
- Hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar olsun inşallah gebelik zor bir süreç evet ama anne olmak herşeye değer!