Kızlar Allah hepimize sağlıklı,hayırlı evlatlar versin öncelikle,bahsedilen durumu yani beta hcg degerinin yavaş ilerlemesini sağlıksız gebelik diye yorumlamıştı doktorum.ben adetimden 3gün önce öğrendiğimde 66 dı.doktorum bu yorumu yaptı ve asıl bundan sonraki ölçümler önemli dedi.yukarıda bazı arkadaşlar bahsetmiş hani kalbi durdu vs..rabbim hayırlısı versin hepimize.tavsiyem arkadaşlar ne olursa olsun folik asidi ihmal etmeyin.ben gebeligimden tam 3 ay önce başlamıştım.şuan 20 haftalık gebeliyim tabiii bundan sonra bisey olmaz demek imkansız ama bu zamana kadar hic sıkıntı çekmedim şükürler olsun🙏🙏😇😇