Ssedaxx Merhaba güzel anne adayları 16 haftalık olduk ve şiddetli baş agrıları başladı aynı durumu yaşayan varmı
Busimss Ssedaxx geçenlerde bende yaşadım kuzum 11+4 haftalığız soguk buz kompresi yaparak rahatladım ben başıma tülbent sıktım bide iyi geldi ayrıca doktorum minoset içebilirsin dedi onu kullandım insallah en kısa zamanda geçer
Sera00 Ssedaxx ben de oyleyim.15+5 im basim catliyo gozlerim yerinden çıkacak resmen 4 gündür öldüm bas agrisindan.niye boylee😭
SusamNur Bende de aşırı oldu ama banyodan sonra olduğunu farkettik ne zamanlar olduğunu ne yedikten sonra olduğunu takip edin bir de tansiyonunuzu ölçün
Cankusssssss dr ilk aylarda kan dolaşımı hızlı olduğu için baş ağrısının sık olabileceğini söylemişti. Aktardan baş ağrısı taşı aldım viks gibi onun faydasını gördüm çünkü devamlı parol içmek istemiyordum tavsiye ederim.
Jfm Sera00 o haftalarda bende öyleydim. Vucuttaki kan hacmi artıyor çünkü seni doğuma hazırlıyor vücut. Bu da basınç yaptığı için ağrıması gayet normal😊 zamanla geçer. Minoset parol bi işe yaramadı bende karanlık odada başıma sardım tülbenti geçmesini bekledim :)
Melek2102 Ssedaxx bendede 12-13 haftalikken olmustu bi Anda 1 hafta boyunca gecmek bilmedi Kan dolasimi fazla oldugundan olabilirmis Bide Ben dislerimden süphelendim hemen gargara yaptim Ama gecmemisti
Leylaa76 Ssedaxx Bendede öyle canım 17 haftalık olduk ama 16 dan beri ağrıyor hep bende normalmi diyordum..