Haticengin17 25+5 im. Yaklasık 3 haftadır ara ara ayak ve bacaga giren kramplar beni benden alıyo yok böyle bir acı aglıyorum doktora gittim magnezyum verdi hala devam ediyo dün aradık tekrar bi fizyoterapiye görün dedi varmı başka yaşayan??
Tiredmother Haticengin17 41 haftalığım son 3 haftadır kalçama giriyo bacağımla devam ediyo cidden çok zor rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻
Oguzkagan65 Haticengin17 ben 👋🏻 Hiçbişey etki etmiyor ayağın yüksekte uyu kramp geldiğinde ayak parmaklarını kendine doğru çek çabuk geçiyor o şekilde
Mervednr Haticengin17 kramp benimde en büyüm sorunum 20. Haftada başladı bacağıma uykudan uyandıracak kadar şiddette giriyo tam 2 dakika falan canımı alıyo sonra geçiyor ama bütün gün o bacağımda ağrı devam ediyor bende magnezyum falan alıyorum beslenmemde muz badem soda eksik etmiyorum ama oluyor doktorum da yapabilecek maalesef bişey yok dedi ne olacak bilmiyorum çok can yakıyo
Haticengin17 Mervednr kesinlikle aynı benimde uykudan uyanıyorum aynı sekilde beslenmeme de özen gösteriyorum ama yok yani
Oguzkagan65 Haticengin17 bende eşimi kaldırıyorum o yapıyor bana çok iyi geliyor 30 saniyede falan geçiyor tabi bazen arka arkaya giriyor öyle olduğunda bacağımın yumuşak olan yeri ertesi gün taş gibi oluyor