Dilex Asilamasi tutmayipta asilamadan sonra kendiliginden hamile kalan arkadaslari buraya alabilirmiyim 🤗
Htcgkn7301-- Dilex Ikı asilama bir yumurta takibi yaptırdım ama olmadı yumurta takibi yaptırırken cenazemz vardi stres üzüntü bir de sistit oldum üstüne dr herşey üstüste olmuş ara verelim dedi bi sonraki ay kaldım şükür
Hbbkry Dilex bennn 🤗 ilk aşılamamız tutmadı doktor bir ay boş bırakalım diğer ay yapalım belki kendiliğinden olabilir dedi ve öyle de oldu ☺️
Tekinnn Dilex ben aşılama ile kaldım düşük oldu. Şimdi 2. Ay hala kalamadım. Bayram sonrası t ekrar tedaviye başlıcam inşallah
Dilex Tekinnn bende kalamadim maalesef ilk asilamamdi bayramdan sonra tekrar bi asilama daha yapmayi dusunuyorum insaallah bu sefer tutar🤲
Tekinnn Dilex bende sen pko var. Eşimde sorun yok allahtan ama bizimde zor oldu onu da kaybettik sonra şimdi diğeri için uğraşıyoruz
Dilex Hbbkry maasallah canim rabbim bizlerede nasip etsin doktor banada bu ay ara verelim dedi bekliyorum bakalim ovulasyon takibi yapiorum 10.cu testteyim ama yumurtlama yakalayamadim henuz 🙄
Efsuni Ben asilamadan 2 ay sonra kendiligimden hamile kalmisim yani 3. Ayda hamile olduğumu öğrendim doktor bana iğnenin etkisinden olabilir demisti umudunu yitirme
derinmilatuncay Ben 2 miktoçipli aşılama oldum.tutmadı.sonrasında kendiliğinden oldu.şimdi 23 haftalığım
Dilex derinmilatuncay canim ben doktoruma sordum cipaasilama nedir diye doktorum bana cip asilama diye bisey yok cipi tupbebekte kullaniyoruz dedi nekadar dogru bilemedim🤷♀️
Kadriye67 2 tane aşılama oldum tutmadı 3.aşılama yi olacaktım 1 ay ara verdim o ay kendiliğinden hamile kaldım şimdi 35+6 günlük olduk inşallah sanada nasıp olur