Buraya mesaj yazmak banada naship oldu ☺️ Salı sabahı saat 08:35 de hafif bel ve kasık ağrısıyla uyandım. Lavaboya gittim idrarımı yaptım sonra bir baktım çamaşırıma ıslaklık geliyo, eşimi uyandırdım ve suyumun geldiğini söyledim telaş yapmadan duşumu aldım ve hastaneye gitmek için yola çıktık saat 09:00 da hastanedeydik benim kendi doktorum gece nöbetci olduğu için gündüz başka doktora görünmek zorunda kaldım veznedeki çalışanlara suyumun geldiğini ve doktoruma ulaşamadığımı söyledim, hemen çatı muaynesine aldılar beni 2 cm açıklığımın olduğunu ve doğumun başladığını söylediler. Hemen yatışım yapıldı, tabi bu arada doktoruma da ulaşmaya çalışıyorlardı. Saat 09:30 da yatışım yapıldı damar yolu falan açtılar. Suyum geldi ama hiç sancım yoktu saat 15:30 a kadar doktoruma ulaşamadılar tabi bu süreçte ebeler gelip hep nst ye başladılar çatı muaynesi yaptılar. Çatı genişliğim çok yavaş ilerliyorudu 1 - 2 saatte sadece 1 er cm açılıyordu. Sonra doktoruma ulaştılar ve saat 16:00 da suni sancı verdiler, serumlar takılıyorlar iğne yapıyorlar rahim ağzını yumuşatmak ve açılmayı kolaylaştırmak için iğne yapıyorlar ama açılmam hep 1 er cm. Koridorda yürüyorum, pilates topunda zıplıyorum sancı geldikçe , squat yapıyorum ama çatım açılmak bilmiyordu. Saat öğlen 16:00 dan sabah 04:00 e kadar suni sancı çektim çok kötü bir durum 😔. Artık takatim kalmamıştı tansiyonum düşüyordu. Saat 04:00 de doktorum çatı muaynesine aldı tekrardan ve açıklığımın 7-8 cm olduğunu çatı açılımımın yavaş ilerlediğini eğer 1 saat sonra tekrar kontrol edeceğim açılmazsa sezeryana alacağım dedi. Ama bende artık hâl kalmamıştı bacaklarım tutmuyordu rengim sapsarı olmuştu. Doktoruma hemen sancımın çok olduğunu halimin kalmadığını ve 1 saat içinde 2 cm daha açıklık olmicanı söyleyip beni sezeryana almasını söyledim, eşimle konuştu falan eşime yalvardım artık bekleyemiyorum diye 04:20 de sezeryana girdim spinal doğumla saat 04:52 de bebeğimi kucağıma aldım 😍😍😍. Artık bende bir anne adayıyken doğum yaptım ve anneliği tattım. Çok güzel bir duygu rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın. Şimdi oğlum yanımda mışıl mışıl uyuyor cennet kokulum 😍♥️ Hakkınızı helal edin uzun oldu biraz 🤗