7+4 🥰 çok sık gaz sancım oluyordu yürüyüşlerle baya hafifledi,arada sancım oluyor ama oda çabuk geçti tek sorun sabah bulantısı kusmadım hiç ama yine oluyor 😟 bide kızlar en büyük sorunum yemek yemekten nefret eder oldum.kahvaltı yapmam gerekiyor zorla yapıyorum onu bile