Yarın 28 haftalık olucaz nasipse 2 hafta öncesine kadar sağ tarafımda şimdi ise ortalama 15 dk gibi sürede sol kasıkla boşluk arası sertleşme gaz sancısı gibi bi his🙄 Yalancı sancı dedikleri bu tarz bişey mi acaba nasıl olur nasıl hissedilir. Bilgisi olan varsa bilgilendirirseniz sevinirim ?