umut1 ben şuan oraya gidiyorum. Birkaç arkadaşımın tavsiyesi ile gidiyorum, şimdilik memnunum. Doktorum Coşkun Aydın. Doktorumdan çok memnunum,bi tek sıkıntım direk kendisini arayamıyorum , bişey danışacağım zaman sekreterine iletiyorum o söylüyor. Diğer doktorlarda da durum aynı mı bilmiyorum.Hastane odalarını gezmedim ama orda doğum yapan arkadaşlar çok memnundu. Bir sıkıntıda sonuçları internetten bi türlü göremiyorum, sürekli hata veriyor.