Nesibee1 bence beklemeyin cumayi acile gidin bir görünün eger sanci varsa bile önlemini alirlar hemen geçmiş olsun.
Bu haftalari umursamak lazim acilde bir kadinla karşilaştim geldi sancisi vardi doktor bakti sakin dogurma bekle diyene kadar bebiş geldi ,7aylik minnacikti 😊😊😊 kadinin iki gün sancisi varmiş umursamamiş doktor kizdi tabikide
Bunu yazdim diye sende öyle olcaksin demiyorum belki enfeksiyon vardir .
Õnlem alirsin canim