Dlygnr 30 haftalik gebeyim ve plesentam aşağıda zorlu bi doğum geçireceğim soyleniyoo.boyle bi durumla karşılaşan varmi
Meva50 Dlygnr bende 34 haftalık gebeyim başından beri plasemtam aşağı yerleşimli fakat doğum yolunu kapatmamkş . Bazı riskler var tabiki dedi doktorum ama normal doğuma engel değil şuan için dedi. Bence sizde gözünüzü korkutmayın