Rumeysa52 kesinlikle normal istiyorsanız bunu en başından beri kendinize endeksleyin en önemlisi kendini hazırlayın. Benim acıdan nefesim kesilmiş hava takdılar ama Allah veriyor kolayını kesinlikle . Sancıların da adet sancısıyla alakası yok daha şiddetli bide sürekli karın ağrısı gibi değil yani bi anda giriyor 1 dakika filan sürüyor sonra daha şiddetleniyor