Demirinannesi1 Kızlar iyi geceler e bebek internet sitesinden alışveriş yapan var mı ürünler birebir mi geliyor acaba?
mary1709 Demirinannesi1 ben neredeyse bütün kıyafetlerini ordan aldım. Resimdekinden daha güzeller bence 🙂 kumaşları da gayet kaliteli
Anacsevgidolumelek Demirinannesi1 ben de iki uc defa net uzerinden siparis verdim bir sikinti yasamadik cok sukur.
Muhammednurihafsa Demirinannesi1 evet canım ben hep kızıma ordan alıyorum şuan 1 yaşına girecek hala ürünlerini seve seve kullanıyorum ikincş gebeliğim yıne ordan almayı düşünüyorum ❤️💙👩👧👦
Mervektk1126 Demirinannesi1 mama sandalyesi almştım hediye aynısı gelmişti cnm sonra arkadaşmda aldı onada aynı geldi