arkadaslar merhaba. içim bugun bi kötü oldu dedim bebeğimin kalp atışlarını duymam lazım. :) sabah için bütün hastanelere baktım ama randevu alamadım yoktu. su an annemlerdeyim ve ikametim başka bir yere kayıtlı. sabah bekarken gittiğim sağlık ocağına gitsem ultrasonla bebeğimi görebilir miyim? yoksa misafir uygulaması kalktı mı ?