DnzNhr ben hamileliğimin 2 ayı boyunca hiç yürüyemedim. kalça agrısı bacaklarıma ayak bileklerime vuruyordu beni delirtiyordu gecelerce ağladım kafamı duvarlara vurdum ambulansla sedyeyle hastaneye götürdüler muz ye badem ye şade soda iç al buda sana magnezuyum her gün iç dayanamadığın yerde parol al günde 4 kereye kadar hakkın var dedi durdular hep. ortopedi fizik tedavi beyin sinir her yere gittim yürüyemiyorum agrıdan duramıyorum dedim doktor bana internette yazılanların aksine Mr zararlı olduğunu tavsiye etmediğini söyledi ve ne ilaç ne krem gönderdi aynı şekilde. ağrı’dan ölücem felç kalıcam falan zannediyordum doktorlar bile acilde agrı kesici serumları yedikçe halime üzülüyorlardı nolur kesin atın şu bacaklarımı diyordum bir uyanıyordum sağ bacağım bir uyanıyordum sol bacağım kaç kere ağlaya ağlaya uykudan uyandığımı biliyorum. benim çok stresli bir dönemimde eşimle boşanma aşamasındaydık 5 aylık hamileyken başladı 7 aya kadar devam etti acım hafifledikçe agrım azaldı, gerçekten stres çok büyük bir faktörmüş kesinlikle stres yapmayın öncelikle. en en büyük korkum doğumdan sonra bu şekilde kalacak olmasıydı bana da fıtık olabilir siyatik olabilir ameliyat bile olsan tekrarlayabilir dediler ama sadece vücudun denge merkezinin değişmesi ile alakalıymış. bir de benim rahmim ters her ne kadar hamilelikte dönüyor da olsa anatomik yapısından dolayı bebek rahme değil kalçaya daha çok baskı yaparmış. mesela ben hamilelikte herkes idrar problemi yaşarken aşırı derecede afedersiniz kaka 😂 problemi yaşadım. geldiği an koşa koşa gidiyordum asla tutamıyordum baskıdan dolayı. şimdi doğum yaptım 9,5 aylık oldu doğuma bir hafta kala tüm agrılarım geçti ve çok çok şükür tekrarlamadı da. Sizdeki de hamilelik kaynaklıdır ilerisi için söyle olur mu böyle kalır mu diye evham yapıp streslenmeyin Rabbim şifanızı versin inşallah