Sabina03 eskiden kadınlar köylerde hareket halindeymiş 24 saat.hayvandı tarlaydı evin işiydi hanedeki insanlardı bir ton işleri varmış dolayısıyla sancı karşılamak yada rahmin kasılması çok kolaymış.şimdi maalesef öyle olmuyor.hepimiz iş yerinden eve hatta çoğumuz sadece evde zaman geçiriyoruz.ne yapıyoruz peki?sadece ev işi onda bile yoruluyoruz.doktorlar boşuna demiyor günde en aZ kırk dakika yürüyün diye.hangi birimiz yapıyoruz bize söylenenleri Allah aşkına.doktorlarda canım sıkıldı suni vereyim demiyorlar malesef bişeyler yolunda veya olması gerektiği gibi gitmediği zaman suni veriyorlar.