14540 mıı😳 yani adetiniz 4 gün gecikmesi ile mi bu deger çıktı ilk baktıgımda bir sayı yanlşlıkla fazla yazdınız sandım 😊 bilmiyorum canım emin degilim ama bu sekilde beta fazla olunca ikiz bebek olabiliyor diye okumuştum intrnette.. ama bu degerde iseniz doktor bakınca keseyide görmeli zaten