Songul88 Pienses bende 1.5 2 ye yakın kilo aldım hafif göbeğim çıktı pantolon düğmeleri rahatsız ediyor kıyafet almak için erken ama rahatsızlığıda var
napoliten_ Songul88 ben aldım göbeğimi sıkmıyor şimdi hamile kıyafeti gayet rahat , almadan önce kotların içine gidemiyordum ya da fermuarını açık bırakıyodum oda rahatsız ediyordu , bence al canım en azından hamile taytı al valla o kadar rahat kim
Songul88 napoliten_ hangi mağzalardan aldınız hamile kıyafetleri hep mi çirkin olur zevkime göre bakıyorum ama yok istediğim gibi
napoliten_ Pienses bende iki kilo falan aldım 🙂 Çok su içemiyorum ben sadece canım istediğinde onun haricinde şişiyorum midem ağrıyor 🙁
Pienses napoliten_ en az 1 litre iç canım içine bir dilim limon kes at akciğer gelişimi işin çok önemli 3 saatte bir amniyotik sıvın yenileniyor. 1 litre şişe yap kendine akşama kadar bitirirsin.
Asli2663 17 haftalığız biz de pıt pıt birşeyler hissediyorum 😊 ama bir kaç gündür şiddetli baş ağrım ve mide ekşimesi kusmam var kızlar 😔 hamile olmadan önce de midem de sıkıntı vardı hep kusardım hala öyle. Gücüm kesiliyor ama herşey güzel olacak diyorum 😊❤
napoliten_ Asli2663 olsun canım benim bende de var o bazen sinir oluyorum ama sonra kendime geliyorummm 🙂
Ravza1234 KatreiIlm evet kesinlikle başka bir doktora gidin % 70 80 derler 8 ilk defa duyor um birde kaç haftalik sin 😮😮
KatreiIlm Ravza1234 3 gun sonra 17 haftalik olacak ilk hamileligim cok merak ediyorum boyle olunca arada kaldim 😊
Roze1 @"myst Ravza1234 Betbet34 Kan sulandırıcı iğnelerle birlikte benim göbek kısmı hep kabuk atmaya başladı birşey surmeye de korkuyorum açıkçası ona ne yapmam lazım bilginiz var mı acabaa ☺️
napoliten_ Songul88 waikikiden aldım çok hoş taytlar var gayet üstüne güzel bi bluz ve botla kombin yap oh mis
Ravza1234 KatreiIlm ultrason a girerken çikolata ye canım 😊 benimde ilk bakalım bekliyoruz sabırsızlıkla sağlıkla gelsinler ❤❤