Selam benimde yeni 4hafdaligim bendede o dusunceler var qaliba dis gebelikmi ya hic gebe olmuya bilirimi sanirim cogu ane adaylari ilk baslarda boyle dusunuyolar 29u doktor konturolum var cok heyecanliyim insalah hersey yolunda olur allah bu ramazan ayinda tum evlere cocuk sevincini yasatsin insalah