Turkan38 ben de 22’deyim ilk defa bacağımda varis gördüm. Kilolu değilim, annemde de varis yok, pilatese gidiyorum, yürüyorum nasıl oldu bu anlamadım. Kadın doğum doktoruma sordum, gebelikten dolayı olabilirmiş, gün içinde ayaklarımı biraz yükseğe kaldırıp oturacakmışım, artmaması için bir kalp doktoruna gidip varis çorabı kullanacakmışım. Önümüz yaz, hiç içimden gelmiyor çorap kullanmak ama artmasını da istemiyorum. Ben de üzgünüm ama Allah beterinden korusun bununla atlatırım inşallah gebeliği diyorum. Umarım seninki de artmaz.