Neseozkan Busrasaf erken doğum riskim olduğu için 32 de yapıldı acımıyo canım korkma zaten çok kısa sürüyo
yigitalptb Benim doktorum 38de yapacağını söyledi. Doğumu tetikleyebileceği için çok erken haftalarda yapılmıyor diye biliyorum.
Secil3455 38+5 deyim erken gelmezse 40.haftaya randevu verdiler o zaman yapılacak galiba. Nts de sancıya bakıyorlar gönderiyorlar vallahi 🙈 benim de işime geliyor
Didemm91 Neseozkan o zaman Doğumu tetiklemiyor değil mi ? Ben de 36.haftadayım Cuma günü yaptıracağım ama yorumlar tuhaf hissettiriyor
Betul7140 Bendede erken doğum riski var 34 te yapıldım 35 tede yapıldım kendini sıkmaman gerekiyo ama imkanı yok yani sıkıyosun ama acımıyo kesinlikle sadece ağrı oluyo sonrasında biraz
Smyraa Alla alla demekki kişiden kişiye değişiyo, ben acı falan hissetmedim. Şaşırdım hatta neden bu kadar korkuluyor bundan diye 🙄 benim de erken doğum riskim vardı 35. Haftada yapıldı