Kızlar bu gece 41 olucam biliyorsunuz doğmayan bir bebeğim var. Bugün ki doktor kontrolünde son gün Cuma olarak konuştuk doktorla Cuma’ya kadar gelmezse Cumartesi sezeryan olucam büyük ihtimal. Az önce koyu akıntım oldu içinde hafif kahvelik olan. Nişan olabilir mi nişan değilse nedir? Bir de nişansa eğer bir kere mi gelir devamı gelir mi bu nişanın akıntının