Nemo1 Gncys ben yaklaşık 3 yıl önce yaptım doktorum orada olduğu için ama hastane odama olan hizmeti hiç beğenmedim tuvaleti temizlemek için kaç kere çağırmıştık heryer pislik içindeydi ama şuan ne durumda bilemem
defne55 Gncys ben gitmedim ama gidenler den pek olumlu yorum almadım hemşireler felan hiç sıcak kanlı değillermiş o yüzden başka hastaneye gitmeye karar verdim