Meryemylcnky Sola yatıyorum genelde ama kendimi de kasmıyorum sağa da yatıyorum hafif sırt üstü gibi de yatıyorum nasıl rahat ediyorsam açıkçası canım çok kasmıyorum kendimi doktorum da konuyla alakalı bir şey söylemedi ama soracağım kontrolmde.Zaten bnce sürekli sola yatmak mümkün olmaz uyuşuyor ağrıyor 🤷🏻♀️ Uyku sersemi dönüyoruz falan,endişelenme canım🙏🏻