Haticeefe canım benim çok iyi biliyorum o durumu bende gittim Prof bile alalım dedi ama ben vaz geçmedim sonra İstanbul Gaziosmanpaşa Avrasya hastanesinde Dr Attila okura gittim bana geç döllenme olduğu söyledi yavrum şimdi 20. Haftasına giriyor bence tek bir doktorla kalma