Kızlar 24 haftadan beri arada bi kasılma oluyordu haftada 1 yada 2 ama bi iki haftadır günde bi 7 8 kez oluyo belki daha fazla bebek sertleşiyor ve nefesim kesiliyo ama ağrı şancı yok dr a gidiyorum bebek iyi rahim ağzında kısalık yok diyo ama erken doğuma sebeb olabilyomus tek korkum erken gelmesi magnezyum kullaniyorm gece bile uyanıyorum karnıma dokunuyorum çoğu zaman sert var mı benim gibi olanlar dr olursa gel diyo gidiyorum bebek iyi diyo eve gönderiyor napcam ben böyle devlete gidiyorum özele imkanım yok
Benim gibi olan varsa biraz bilgi versin nolur bu stresle nasıl zaman geçecek bilmiyorum dr larınız size neler diyo kaç hafta atlattiniz mesela biraz konuşalım nolur 😥