GulsahMulayim Busray bende 21 haftalığım, şişkin şişkin hissediyorum. Gaz gibi, Muhtemelen büyüyor Bebişler ondan sanırım.
senaemre Busray benimde çok var bende 24. Haftadayim ve gebeligim sürece hep gaz sıkıntım oldu uyuyamıyorum bile bazen yediklerini de dikkat edin ve her gün muakkak maden suyu icin
Gizmoo2013 Busray bendede var canım baya yediklerimz yapıyo genelde erik karpuz mesela yiyim gazdan ölüyorum
Busray senaemre evet bende uyuyamıyorum ayaklarımı havaya dikiyorum olmuyor yan yatıyorum olmuyor çok zor bişey ya😓