Kızlar 27+1 ikiz gebegim ve vajinada çok kötü bir kaşıntı söz konusu ve rengi koyu sarı renkte bir akintim var doktorum idar enfeksiyonu var dedi ve bir suya atılan ilaç verdi içinde birtane var toz şeklinde ama bı faydası olmadı çok kötüyüm kızlar yaşayan anlar beni lütfen yardım edin kullandığınız ilaçlar varmı yada ne yaptınız şimdiden herkese teşekkür ediyorum 😭😭😭😭