Urfalı değilim ama görev dolayısıyla burdayım, Metrolife â bülent sezgin e gidiyordum lotus â geçtim veysel toprak â hala tereddütteyim 17 haftalığız, bülent bey iyi midir normal doğum yapmak istiyorum genelde sezeryan alıyormuş duyduğum kadarıyla bilmediğimden başka yerde gidemiyorum yardımcı olur musunuz?