Canoglum001 Kizlar 35 haftalik olmak uzereyiz.Ama dunden beri baslayan bi bacak arasi agrisi var.birde surekli karnim kasiliyo bebegim bir yerde toplaniyor.oyle olunca inanilmaz aci veriyor.2. Sezeryanim olcak bu kismetse.benim giibi olan varmi
Neseozkan Canoglum001 benim 32 haftalıkken oluyodu öyle nat de sancı çıkınca erken doğum riskine karşı ilaç kullanmaya başladım serumla durdurdular sancıları bide ciğer geliştirici yapıldı şuan 34 haftalık 1 cm de açıklık var. Kasılmaların düzenliyse saatte 4 kere oluyosa mutlaka doktora gitmelisin
Tugcehar87 Canoglum001 ben varım 34-5 im aynı şeyleribende yaşıyorum geçen hafta bende bacak ağrısı çektim ve uyuyamadım magnezyum içsem de artık bebek baskı yapıyor galiba cumartesi doktor kontrolu var bakalım ne olmuşuz
CerenAnne Canoglum001 Aynı dediğiniz bütün semptomları yaşıyorum.. 35+0 olduk bugün itibariyle. Hayat daha yorucu hale geldi ama idare ediyoruz oğlumla.🙂 Onunla karşılaşacağım anı iple çekiyorum. .
CerenAnne Bacak krampları için magnezyum hapına ek olarak gün içinde maden suyu için ben öyle yapıyorum
Merver Canoglum001 bende ikinci sezeryan olucam inşallah 34.haftadayız ayakta cok durunca ve yürüyünce baya agrı oluyor bende inanılmaz kanepeye uzanınca kalkarken canm acıyor kemiklerim sızlıyor resmen ama dikkat edersem olmuyor
Canoglum001 Merver evet yere oturduysam yada cekyattan kalkarken kalkarken olumlerden olum begeniyorum
Tugcehar87 Yasemincifci o bende de var sağ tarafım da toplanıyor kaburgama başlı yapıyor sertleşiyor benim erken doğum riskim yok 33 nst bağlandım sancı çıkmadı sonuç kasılıyor dediler normal miş kendini hazırlıyormuş
Yasemincifci Tugcehar87 bebek toplanmıyo karnın kasıldığı için sert oluyor sadece benimde erkn doğum riskim yok 37+4 üm geçen hafta kasılmalarım cıktı normal dedi doktrda
Mmne_3 Canoglum001 canım bende 35+3 aynı senin gibiyim artık kasılmalar canımı yakıyo önümüzdeki hafta kontrolüm var bakalım ne olacak