34minnak Arkadaşlar iyi akşamlar 19 haftama girdim doktor turşu yasak dedi ama arada yiyorum benim gibi yapan var mı
Mayasey 34minnak niçin yasakladı? Normalde turşu yasak değildir ama çok tuz içerdiği için tansiyon sıkıntısı yaratabilir. Ben yedim hep, canım istedikçe yerim
Hll 34minnak canım bende yedim yalan yok. Sadece ödem yapmasn diye yeme demiştir belki. Haftada kücük bir kavanoz salatalk tursusu yiyordum☺️Cok sükür ogluşumda saglkli dogdu. Saglicakla al kucagna inşallah🥰
Minnosaile 34minnak tansiyonun kontroller de nasıl ? Tuzlu olduğu için tansiyona da etki ediyor , ödem de yapıyor bunlardan dolayı yasaklamış olabilir. Canın çektikçe az da olsa tadabilirsin bence 🙂
Hll Alarasel niye? Ya artık bırakn şunu demeyi. Turşu bulunup alınamayacak bisey degil. Bu kadarıda abartılmamalı bence.
34minnak Hll afiyet olsun :)) şimdiye kadar korkudan yemedim ama artık kavanozun dinini getiririm sağ ol 🌺
Alarasel Hll bn kendm için demedm zatn sadece başlıkta yazılmasını doğru bulmadğm için son derece gzl bir biçimde yorum yazdm.
Alarasel Hll sn alırsn bn alırım başkası alamayabilir birde alıp almamak değil o anda canı çekebilir insnlarn hassas olmak lazm bnce.
Hll Alarasel yapmayın allah aşkına turşu cok cok pahalı bisey degil☺️Ki en kötü ihtimalle gece acik olan büfe,ekmek arasi satan yerlerden bile esim hamile denince rica edilebilecek bisey.
Alessia Valla canım cektı baslıgı gorunce allahtan turk marketınden almıstım yıcem sımdı yoksa basının etını yerdım 🤣🤣🤣
Hll Alarasel yok yok amacm laf sokmak falan degil zaten asla yanlş anlaslmak istemem. Bazilari bu konu yüzünden kavga dahi ediyor komik geliyor bana☺️Hepimiz saglicakla az asermeyle atlatalm bu hamilelikleri insallah😁