Merveersoy Eby8893 bende basından beri erkek hissediyordum çınar asaf olacaktı ismi 3 gün önce kızımız olacağını öğrendik bende şimdi isim konusunda çok kararsızım 😀 ama ecrin mina olacak sanırım babasını ikna edersem 😂
Ncznbaby Eby8893 bende aynı durumdayım hep erkek hissedip erkek ismine kadar verdik kızımız olacakmış çok zorlanıyoruz hiç bir fikrimiz yok 🤔🤔 eşim su koyalım diye tutturdu kızlar sizce nasıl
Eby8893 Aleynaarslan evlenmeden önce bile kızım olursa Eliz koyucam diyordum ama trk benim kararımla olmuyormuş 🙂 ikna edebilirsem inşallah 🙂
BeyzaEnes Biz sevgiliyken koymustuk ismini kizimizin 😊 ALLAH nasip eder kucagimiza alirsak prensesimizin adi Rojin Lina olucak 😍
gulcins Aleynaarslan bizde ilk gebeliğimde öyle anlaşmıştık oğlum oldu ta dedesinin adına kadar koyduk başına🙈 şimdi kızıma hamileyim anneannemi kaybettik tam kız olduğunu öğrendiğimiz gün ilk adını anneannemin adını koyacağım lakin yine ikinci isimde eşim müdahale ediyor bana 😬😱